Sunday, December 12, 2010

Hasasiyah larh plak,,

tetibe terasa rindu plak,,,da lamer x 'jenguk' insan tersayang,,,agak lamer la jugak x blek kg melaka,,,nk sgt blek kg,,tapi,,xde org nak antar,,,
hurm,,aku hanya mampu berdoa,,,
rindu teramat sgt,,,
pernah satu ketika,,masa ustaz azlan wat replace class,dyer bawa anak dyer,,
aduh ustaz ni,,time 2 gak larh dyer nak wat iklan pa&ma...
hasasiah aku,,,terasa ada yg kurang,,,tapi aku cepat2 tolak perasaan 2 pergi jauh2,,,
nanti aku nangis,,,
kang org nampak,, bertambah popular plak aku!!!
kenapa nabila?ko nangis ker?
aku lau org tanya aku soalan cam 2,,,
elok2 x nangis,,memang da trus banjir time 2 gak,,,
aku ni jenis org yg jiwa nya lembut,,huhu(bak kata nabihah rakan halaqah)
org wat baek skit,,,terharu,,nangis,,
bukan cewek,,tapi mudah tersentuh,,huhu

dah larh,,kang aku nangis plak kat cni,,hehe
org nak bacer almulk nih,,

p/s:sebelum tido baca almulk n muhasabah diri yer,,,
       da tuh,,sebelum tutup mata mengucap dulu n maafkan sumer dosa yg wat salah kat kiter...
       takut x sempat plak t,,,ajal n maut ditangan ALLAH,,,><

2 comments: